Mezinárodní výstava psů Praha 4. 5. 2013

místo:         Praha - Letňany

rozhodčí:     Mgr. Dana Fialová (CZ)

 

TŘÍDA:        otevřená

 

POSUDEK:

pětiletý blue merle pes, standardní hlava, oko mandlového tvaru, hnědé správně uložené, ucho správně nasazené i klopené

 

ZNÁMKA:     V1, CAC

 

 

>>>fotky a videa <<<

 

 

 

 

Nejen pro Sabryho překvápko, že jsem ho nevystavovala já, ale páníček. Mně se do kruhu nechtělo, ale když šel páníček, chvílemi jsem si téměř rvala vlasy - Sabry mě pořád hledal a točil se (prý i kňučel), jakmile mě spatřil, uklidnil se.

Kolikrát jsem páníčkovi říkala "když budeš chtít, aby se postavil do postoje, řekni mu "postoj" a ujdi s ním jestě další dva kroky, on se většinou srovná sám" a "hlídej si zadní packy" - z postoje, kdy Sabry stál jako žába jsem už byla opravdu na prášky ;)