O zmrzlou nudli - 24. 2. 2013

místo:         Zdobín  

rozhodčí:    Jana Zemková

 

Sabry - závodník

jump:    DIS (skočka skočená v jiném směru)        >>video<<

agi:        DIS (jiná díra tunelu)                                     >>video<<

 

 

 

Sabry poprvé na písku a bylo to vidět. Skákal tak, jak je zvyklý na trávě, proto také skočky shazoval předními tlapkami. Navíc velké pro mě velké zklamání, že  vůbec nechtěl obíhat skočky - musela jsem ho vytlačit, aby ji oběhl. Povel "sem" a těsnou stahovačku k noze také najednou neznal.

U druhého běhu po disknutí díky nesprávné díře tunelu, jsem chtěla, aby se mi zařadil k levé noze, ale on byl jak pominutý, k noze vůbec nešel  - místo toho dvakrát vlezl do tunelu. Abych  ho zklidnila, musela jsem ho chytnout... a už jsem slyšela řev paní rozhodčí "Za chlupy ne!!!". Na kladině mi Sabry zónu sice udělal, ale spokojená jsem s ní rozhodně nebyla. Chtěla jsem, aby si zadníma na sestupku nalezl, ale dělal, že mě vůbec nechápe... Celou kladinu se mi dělat nechtělo, vzdala jsem to - pěkně mě bolela hlava, ale ze Sabryho výkonu jsem byla na prášky...

 
 
 
Na Zdobíně běhaly celkem čtyři dlouhosrstky:
 
Cody z Josefovské pevnosti (gold) - LA závodníci
jump - 3. místo; agi - DIS
 
Enchanteur Lago Benea (tri) - MA začátečníci
tunely - 4. místo; jump - DIS
 
Nikola Gold Olivone Vlčí žleb (gold) - LA začátečníci
tunely - 7. místo; jump - 4. místo
 
Sabres Blue Horny Vlčí žleb (blm) - LA závodníci
jump - DIS; agi - DIS