Ratenice - Letní párty 10. 8. 2014

místo:         Ratenice

rozhodčí:    Jaroslava Podmolová (CZ)

 

1. LA2:    12BO

2. LA2:    DIS

 

Po více jak měsíci jsme se šli běhat agility. Původně jsem měla v plánu i trojzkoušky v sobotu, ale nakonec jsme uznali, že nám nedělní dvojzkoušky budou stačit.

 

První běh byl až do půlky pěkný, rychlé tempo bez nějakého zaváhání, jenže pak Sabry objevil na parkuru u tunelu paní a musel si jít čichnout (první odmítnutí), od této doby až na poslední překážku jsem musela volat, mlaskat, tleskat a luskat prsty před Sabryho obličejem, aby mne vůbec vnímal. Po vyběhnutí z tunelu bylo krásně vidět, jak Sabry nasál a už se otáčel, že jde pryč. No nějak jsme to zvládli a na kladině jsem na Sabryho zavrčela "Neštvi mě...", na což reagoval ani zdaleka 100% sestupnou zónou a následně téměř opustil parkur - opět nechtěl do tunelu...

 

Druhý běh byl také rychlý, ale po kladině, kde Sabry udělal pěknou sestupku se rozhodl, že skočka, kterou má přeskočit se mu nelíbí, tak mi udělal smyčku za zády a skočil jinou a opravu chtěl provést stejným způsobem. Po opravě nakonec běžel opět hezky a rychle, ale jak mě rozhodil, na dalších překážkách jsem neudělala to, co jsem chtěla, ale úplně něco jiného. Čekala jsem odmítnutí, shození laťky či vrácení se zpět přes skočku, ale Sabry to zde zvládl na 1*. Nicméně ani to ho nezachránilo od nedostání večeře.