Horké léto a Mistrovství ČR v agility dlouhosrstých a krátkosrstých kolií - 5. 7. 2012

místo:              Louny

rozhodčí:          Petr Rybář (CZ)

 

open:               dis

LA2:                3 VD  

jump:               9VD

jump speciál:    dis

součet:             5. místo

 

Opět se nás sešla pouze hrstka kólijek, a i když se s ostatními závodníky známe, byli jsme jediní, kteří se Mistrovství už zůčastnili nejen jako diváci. Letos jsme Mistrovství běželi po čtvrté. 

Valná sláva to však nebyla. Sabrýsek zlobil. Věděl o háravce, pořád ji větřil a utíkal z parkuru. Akorát jednou mi utekl z parkuru - bylo to na našich prvních ofiko závodech, kdy za ním přímo na parkur vběhla háravá šeltička. Pokud je na závodech nějaká háravka, která Sabrymu opravdu voní, jsem zvyklá na chyby a nějaké to odmítnutí, ale s opuštěním parkuru mě Sabry překvapil.

 

I přes to, že jsem Sabryho za opuštěný parkur chtěla uškrtit, tento den jsem si parádně užila. Alespoň ve zkoušce, kde jsem do posledního okamžiku přemýšlela jak mám jít a kam Sabryho stahovat a nakonec se smířila s tím, že se diskneme, mě Sabry dokázal, jak krásně umí pracovat. Pravda, sice mi shodil jednu z posledních skoček (neměl tam moc prostoru) a měli jsme i trestné body za čas, ale vůbec jsem nečekala, že doběhneme takhle dobře.

 

1. místo:    Bártová Pavla + Cody z Josefovské pevnosti

2. místo:    Kucková Klára + Becomes to you Leawrey - "Teddy"

3. místo:    Chrastná Eva + Camelot Princess Noko Bohemia- "Zorka", Sabryho poloviční ségra

4. místo:    Kucková Klára + Belle Etoile D´Or De Cabrenysset

5. místo:    Všetečková Iva + Sabres Blue Horny Vlčí žleb

 

Všem gratulujeme a těšíme se na další setkání ☺☻☺