Karkonoska Wystawa Psów Rasowych 22. 6. 2014

místo:         Jelenia Góra

rozhodčí:    Andrzej Zamoyski (PL)

 

TŘÍDA:       otevřená

 

POSUDEK:

Velký, mohutný, těžší pes s dobrou postavou, předním frontem a úhlením všech končetin. Těžší, ale pěkná struktura srsti, dlouhý ocas.

 

ZNÁMKA:   Excellent 1

 

 

Na výstavu jsme dorazili po osmé hodině, trochu brzy, protože prezence byla do desíti hodin, nicméně jsem si říkala, že zase si budeme moci vybrat nějaké dobré místo. U vchodu jsme dvakrát způsobili takový zmatek, že nás pak už nikdo, když jsme se šli projít nebo na parkoviště do auta nekontroloval (ani zaplacený vstup ani očkovák), pamatovali si nás :-)

 

Vzhledem k předpovědím počasí (mělo pršet), jsme pobrali pomalu všechny deštníky, co jsme doma našli a podruhé na výstavu vzali stan. Poté, co jsme dorazili na výstaviště, nechali jsme stan v autě jelikož bylo modro. U kruhu jsme místečko měli vybráno velice rychle, avšak po deseti minutách, kdy poměrně nepříjemně foukalo, jsem se rozhodla, že stan přeci jen vybalím.

 

Ani už nevím jak těch pět hodin, než jsme se dostali do kruhu, proběhlo. Sabrýska jsem tentokrát opět nevystavovala já, ale moje mamka, která se do výstavního kruhu vrátila po cca pěti letech (i když vlastně před třemi lety jednou Nikyho vystavovala).

Sabrýsek byl klidnější než se mnou (sice s ním doma učím postoj i pohyb, ale na výstavě to je jiné - postavit do postoje se nechce, kolikrát mu rovnám všechny čtyři packy, skáče na mě a štěká nabo kvílí (kňučí - tím pádem stáhne uši dozadu). Stál docela hezky, mamka ho natočila, aby byl z profilu pro rozhodčího, ale nenatočila ho směrem na mě - tak by byl natočený částečně z profilu a částečně zepředu.

Nicméně šel Sabry běhat dál o Nejlpšího psa. Tak jsme si říkali "je to dobré, máme CACe" - psa jsme nevyhráli, ale to jsem čekala. Jenže už jsem nečekala, že nám rozhodčí nepřiznal CACe. Tak jsme šli za panem rozhodčím (nebyli jsme jediní), že nám v posudku chybí CWC (CAC). Pan rozhodčí nám oznámil, že CWC nám prostě nezadá... Ovšem co mě dostalo - pan rozhodčí odmítl dát CWC i některým psům, kteří získali BOS (Best of Opposite Sex) či BOB (Best of Breed).

 

Děkujeme za příjemnou společnost našich sousedek na výstavě Líbě Kuckové a Tereze Matouškové ;-)