Mistrovství České Republiky v agility dlouhosrstých a krátkosrstých kolií 11. 5. 2014

místo:            Opatovice nad Labem

rozhodčí:      Hans Fried (AT)

 

jump:    DIS

LA2:      DIS

agi:         DIS

 

součet: komu by to nebylo jasné, tak poslední místo...

 

 

Na tyto závody jsme přijeli nepřipravení. Přes zimu netrénujeme. Haly jsou pro nás za prvé daleko a za druhé na písku běhat neumíme.

Navíc si Sabry týden před závody poranil vazy na pravém lokti, tudíž mohl jen na krátké venčení a tréninky jsme v tomto roce stihli pouze tři.

První běh vypadal Sabry docela natěšený, na startu mi vydržet nechtěl. Jenže v půlce parkuru se rozhodl, že ho to už nebaví a má lepší věci na práci. Tak opustil parkur.

Po zbytek závodů mi sice parkur neopustil, ale musela jsem se doprošovat, aby mě vůbec vnímal. U agi jsem to vzdala. Náběh do slalomu ani neudělal a rovnou začal čmuchákem rejdit po zemi...

 

Alespoň mi udělal radost na zónách, všechny byly two-on-two-off.

Počasí také vyšlo. Sluníčko se na nás párkrát podívalo a ze slibovaného deště byla jen krátká přeháňka.

 

Všem umístěným gratulujeme, ale pochopitelně nejvíce Zorince, Sabryho polosestřičce ;-)

 

 

>>fotky a videa<<