Purina ProPlan Cup 11. - 12. 5. 2013

místo:         Zrcadlová Koza - Bukovina u Turnova

rozhodčí:     Alice Glöcknerová (CZ)

 

 

sobota

agi:      DIS

LA2:     3V

jump:    DIS

 

neděle

jump:      8D

agi:         6D

LA2:        2VD

 

součet:    10. místo

 

Divím se, že v celkovém součtu jsme skončili na krásném desátém místě poté, co jsme předváděli na parkuru. V prvním běhu, přibližně u páté překážky jsem měla sto chutí Sabryho nakopnout, aby mě vnímal (nikdy jsem ho nenakopla, maximálně dostal facku za vrčení). Jeho "jé, tenhle člověk se mi líbí. jdu se podívat, měj se", mě nejen dostávalo z koncentrace, ale hlavně přivádělo k šílenství.

Nikdy u něj nepamatuji, že by vítal každého člověka a s každým se chtěl hned mazlit. Ale bylo zde i vrčení - tedy smečka Irči Kochové se mu nějak nelíbila a pak jednou zavrčel na Audiho (v životě na něj nezavrčel. štěká pouze, když je Audi na parkuru, ale kterého psa nechává Audiho běh klidným...). Sabryho jsem ihned otočila zády, ale i to jedno zavrčení Audimu stačilo. Nijak moc jsem to neřešila, protože 1. Pavel Košek byl poblíž, 2. Audi se Sabrymu pověsil pouze na chlupy na zádech a 3. Sabry občas potřebuje, aby mu nějaký pes ukázal, že jeho chování nebude trpět - jn, Brouče se začalo chovat jako puberťák.

Mrzí mě, že tuto konfrontaci nemám natočenou. Bylo to docela vtipné.

 

V sobotní zkoušce běžel Sabry hezky. Když jsem si myslela "už je to v poho, jen kladina a napřímo skočka", Sabry mi připomněl přísloví: "Neříkej hop, dokud nepřeskočíš."Díky zastavení na kladině nad zónou a následnému seskočení, protože se pán chtěl nechat vyfotit, máme za zkoušku trestné body. 

A sobotní jump? Opět díky Sabrymu DIS (bohužel celý běh nemáme natočený, chybí tam právě tento DIS) - když jsem viděla, že se Sabry po třetí skočce stáčí do tunelu, říkám si paráda, otočím se a běžím dál. Najednou si říkám "kde mám psa, už by měl být přede mnou, vždyť ten tunel je rovný a krátký". Otočím se zpět a vidím, jak si Sabry vykračuje mimo parkur - šel někoho pozdravit. Tímhle svým kouskem mě opět rozhodil, takže pak u jednoho z dalších tunelů, kdy jsem věděla, že musím dát Sabrymu vysílací povel na tunel, jsem pouze zavolala "tunel" a Sabry šel do díry v tunelu, kterou měl ve výhledu.

 

V nedělním jumpu dvě odmítnutí. Sabry mě opět dokonale rozhodil a bylo krásně vidět jak se mi vysmívá - tak šel do boudy, vytáhla jsem ho až těsně před dalším během a pomohlo to. 

Agy běžel Sabry opravdu moc hezky, sice dvě odmítnutí, ale jen díky mé chybě. U třetí překážky u konce jsem moc utekla a navíc povel na tunel přišel pozdě. Na Sabrym bylo vidět, že je úplně rozhozený a neví, co má dělat. Situaci moc nezlepšilo, když jsem Sabryho opětovně poslala do tunelu, začali  rafat psi, což Broučka rozhodilo ještě víc.

Při nedělní zkoušce bylo vidět, že po celém víkendu ničení mých nervů, kdy jsem musela přemýšlet pomalu o každé další překážce, jak po sobě následují, můj mozek na chvíli vynechal a já stála a nevěděla, co dál. Trestné za čas a odmítnutí,obojí částečně mojí chybou.