Purina ProPlan Cup - 21.-22. 4. 2012

místo:       Zrcadlová Koza  - Bukovina u Turnova

rozhodčí:   Zdeněk Spolek

 

sobota:

open:                1V

zkouška LA2:    1V

jump:                DIS

jump2:              5V

videjko: open

 

neděle:

open:               4V   

jump:               6VD

zkouška LA2:   1VD

videjko: open2

 

celkové hodnocení: 4. místo (třetí místo nám uteklo o 0,12tb)

I když je to bramborová medajle (kterých máme nespočet), tak mě toto umístění těší :) 

1. místo - Petra Škvárová a A3 Akim (hovík) - Mladá Boleslav

2. místo - Eva Linková a A3 Coudy Dycou Od Zlatonosné říčky (borderák) - Erlink Jiříkov

3. místo - Katarína Soukupová a Anna Sub tilia (borderka) - Sultánci Havlovice

 

Na Koze se počasí opět vydařilo. Sice jsme museli být vybaveni bundou, ale byly chvíle, kdy se šlo do trika. Nutností byly holiny, protože přes noc vždy pršelo a ráno, než se začalo běhat, bylo mokro. 

Opět vládla příjemná atmosféra, bezva lidé. Nemožno si stěžovat.

V sobotu, v prvním jumpíku DISK byl chybou Sabryho, ale ostatní chyby byly způsobeny mým vedením (např.: říct "hop", ale v tu chvíli dát ruku dolů a chvíli téměř zastavit na místě - jasně, že shozená tyčka na skočce).

No, hlavně musím Sabrýska mooc pochválit za práci - přeběhy jsem si mohla dělat, jak jsem chtěla - poslední dobou mě hrozně baví "francie" (ještě loni jsem zbožňovala "čelo" - taky jsem ho cpala, kam jsem mohla). Sabrýska jsem vůbec nemusela sledovat a vždy mi šel tam, kam jsem chtěla - ve spleti překážek je "francie" hodně o důvěře ;)

 

»fotky a videjka«