Smržovský agi cup 2012 - 15. 7. 2012

místo:               Smržovka

rozhodčí:           Jitka Maroušková

 

LA2 první běh:    dis

LA2 druhý běh:  1V

 

videa: první běh

         druhý běh

 

Tak akorátní den na běhání. Ani vedro, ani zima. Akorát jedničkářům druhá zkouška propršela.

Setkali jsme se se spoustou našich známých, s některými po roce. 

Krásný den nám trochu pokazila jedna nemilá zpráva, z které mi přeběhl mráz po zádech.

 

No, Jíťa opět nezklamala svými zrádnými a těžkými parkury. První zkouška dopadla tak, jak dopadla. Sabry mi vletěl do špatného tunelu - on reaguje na pohyb mého těla a rukou, ale tady mě ignoroval. Diskvalifikace mi tady nějak nevadila, protože i kdybychom doběhli, rozhodně by to nebyla čistá zkouška - minimálně pět trestných bodů za chybu ve slalomu. Druhá zkouška byla těžší než první, ale Sabry byl moc šikovný. Na konci parkuru byly nepříjemné točenice, kde jsem si při prohlídce říkala, že jestli se nediskneme a budeme mít cca dvě chyby budu ráda. Sabry běžel krásně. Sice místy jsme měli menší zdržení - například kladina - zastavovaná zóna, ale i tak jsme doběhli v čase. Trošku mě vyděsila čtvrtá skočka od konce, která se po Sabryho přeletu rozkymácela, ale nakonec to ustála a tím pádem jsme nezískali ani trestné body za chybu či odmítnutí. Takže výborná zkouška bez trestných bodů a na prvním místě. Supeeer!

 

fotky a videjka