TENESCO May Cup III. - 5. 5. 2012

místo:             výstavní areál Krásná louka, Mladá Boleslav

rozhodčí:         Petr Rybář

 

open:              DIS

zkouška LA2:  5BO

jump:              14VD

videjko: jump

 

Pokud bych tyto závody měla ohodnotit a shrnout, nazvala bych to jednou velkou katastrofou, za kterou jsem Sabrymu slíbila kotec... Když jsem si procházela open, říkala jsem si, že to není špatný parkur - líbil se mi, jen bylo potřeba na některých místech dávat pozor. Sabrýsek přibližně do půlkyparkuru běžel úžasně. Pravda, sice shodil tyčku u dvojskočky, ale tu shodili téměř všichni. Brouček je zvyklý skákat dvojskočky, ale zde mi ty dvě skočky přišly nějak moc daleko od sebe.

Pak jsem Brýska poslala na další skočku a následně jsem ho potřebovala stočit a že se stočil opravdu hezky. Po zdolání "Áčka" nastala první krizovka, kde jsme se nakonec diskli. Nemáme rádi mladoboleslavský kruh - Sabry proskočil vedle, tak jsem ho vrátila, ale on, místo proskočení kruhu ho oběhnul a následně ještě jednou - tři odmítačky na kruhu, výborné!!! Musela jsem Sabryho chytnout, protože mě ignoroval - daleko zajímavější pro něj byly pachy psů, kteří zde byli týden před tím na výstavě (páníci si zrovna na tuto plochu chodili venčit své čtyřnohé miláčky).

Donutila jsem Sabryho běžet dál. Nejtěžší část parkuru, kde se diskla spousta psů, jsme zvládli hezky, ale Sabrymu se zas pro změnu nelíbila kladina, ihned z ní chtěl seskočit. Nakonec z ní stejně seskočil, takže ji musel opravit. Pak část parkuru běžel opět hezky, ale když vylezl z tunelu, opět se začmuchal. Doslova jsem ho prosila, aby ty poslední čtyři skočky do cíle doskákal.

 

Zkouška taky báječná. Za houpačku si můžu sama, ale nemohla jsem si nechat náskok, protože Sabrýsek na startu začal opět čmuchat. Kdybych si ho na startu nechala odloženého a on by se začmuchal, musela bych ho vytáhnou za chlupy, což je jaksi nepřípustné. Sabry mě hrozně zklamal v zónovkách. Áčko bylo na hranici, ale kladina mě úplně rozhodila. Po opuštění parkuru Sabry  věděl, že se na něj opravdu hodně zlobím - půl hodiny musel dělat "mrtvého psa", pak jsem téměř celou dobu do posledního běhu ignorovala. Asi to pomohlo, protože pak mi v jumpu i ten kruh skočil krásně a hned napoprvé. 

 

fotky a videjka