Dvacátý třetí agispecial 8. 3. 2015 - neoficiální agility závody

místo:    Měchenice

 

1. agi:     DIS

2. agi:    4. místo

 

V neděli ráno jsme se rozhodli vyrazit na závody, byť neoficiální. Moc se nám nechtělo, s radostí jsem moc neběhala, ale hlavně jsme potřebovali přijít na jiné myšlenky...

V prvním běhu Sabry běže opravdu s velkým nasazením. Kde jsem si myslela, že s přehledem dám otočku na čelo jsem byla čtyři metry za Sabrym, vysílačku zvládl dobře. Skočku zezadu a následné stočení kolem bočnice dal na 1*. Následovala sekvence tunel, áčko, tunel, kde jsem také měla co dělat, abych stíhala. Ovšem osudným se nám stal slalom!!! Sabry miluje slalom, vletěl do něj s pěkným drivem, ale v předposlední bráně vypadl. Sabryho rozhodili lidé a psi, kteří seděli tři metry před ním a mě rozhodil Sabry, takže jsem Sabryho chtěla vrátit na začátek slalomu, jenže on se rozhodl, že ho půjde opačným směrem (v životě to neudělal). Pak mi to stejné ještě jednou opakoval... Skočky, kladina, skočky. Kladina... no, Sabry na ni vyletěl, kladina se rozhoupala a Sabry z ní spadl.

 

V druhém běhu Sabry shodil, myslím, hned první skočku. Běh byl hezký,  ale pomalejší, už neletěl jako splašený. Přesto měl rychlost 3,3 m/s.