Agi Collie Cup - 2. 9. 2012

místo:        Česká Lípa - Slovanka

rozhodčí:    Veronika Vostrá

 

jump:           10V

open:           15

agi družstev: ???

 

KOLIE

PUTOVNÍ POHÁR - nejlepší z dlouhosrstých a krátkosrstých kolií

Ivana Růžičková & A3Ch Escape Krásná louka

ACC JUMPING - DLOUHOSRSTÉ KOLIE                            ACC JUMPING - KRÁTKOSRSTÉ KOLIE

Iva Všetečková   &                                                                       Ivana Růžičková   &

Sabres Blue Horny Vlčí žleb                                                         A3Ch Escape Krásná louka

 

ACC AGILITY - DLOUHOSRSTÉ KOLIE                            ACC AGILITY - KRÁTKOSRSTÉ KOLIE

Iva Všetečková   &                                                                     Ivana Růžičková   &

Sabres Blue Horny Vlčí žleb                                                        A3Ch Escape Krásná louka

 

ACC SOUČET JUMPING + AGILITY - DLOUHOSRSTÉ KOLIE

1. místo

Iva Všetečková & Sabres Blue Horny Vlčí žleb

2. místo

Olga Sidimáková & Baron Brit Ronna Bohemia

3. místo

Pavla Bártová & Cody z Josefovské pevnosti

 

ACC SOUČET JUMPING + AGILITY - KRÁTKOSRSTÉ KOLIE

1. místo

Ivana Růžičková & A3Ch Escape Krásná louka

2. místo

Monika Vosyková & Maggie May Cinnaberry's

3. místo

Kristýna Růžičková & Nightfall Natalain

 

NEJLEPŠÍ DRUŽSTVO DLOUHOSRSTÝCH KOLIÍ

COZO BASA

CO - Pavla Bártová & Cody z Josefovské pevnosti; ZO - Eva Chrastná & Camelot Princess Noko Bohemia (Zorka); 

BA - Olga Sidimáková & Baron Brit Ronna Bohemia; SA - Iva Všetečková a Sabres Blue Horny Vlčí žleb

 

NEJLEPŠÍ DRUŽSTVO KRÁTKOSRSTÝCH KOLIÍ

Ivana Růžičková & A3Ch Escape Krásná louka; Ivana Růžičková & Cole Grenay;

Kristýna Růžičková & Nightfall Natalain;Monika Vosyková & Maggie May Cinnaberry's

 

DLOUHOSRSTÉ KOLIE

                            Olga Sidimáková & Baron Brit Ronna Bohemia           1. běh ; 2. běh ; 3.  běh

                            Pavla Bártová & Cody z Josefovské pevnosti               1. běh ; 2. běh ; 3. běh

                            Iva Všetečková & Sabres Blue Horny Vlčí žleb            1. běh ; 2. běh ; 3. běh

                            Eva Chrastná & Camelot Princess Noko Bohemia       1. běh ; 2. běh ; 3. běh

KRÁTKOSRSTÉ KOLIE

                            David Merta & Anthony z Tau'Ri                                 1. běh ; 2. běh

                            Ivana Růžičková & A3Ch Escape Krásná louka           1. běh ; 2. běh ; 3. běh

                            Kristýna Růžičková & Nightfall Natalain                      1. běh ; 2. běh ; 3. běh

                            Ivana Růžičková & Cole Grenay                                 1. běh ; 2. běh

                            Dagmar Laníková & En Ten Týky Nirreterrit                             2. běh ; 3. běh

                            Zdeňka Loužecká & Lillian Krásná louka                    1. běh ; 2. běh ; 3. běh

                            Zuzana Říhová & Bandar - Šáh Bila Kaifa                   1. běh ; 2. běh ; 3. běh

                            Monika Vosyková & Maggie May Cinnaberry's            1. běh ; 2. běh ; 3. běh

 

Slovanka - areál garáží, bez GPS bychom asi bloudili, ale jinak super místo. Počasí vyšlo, nebyla zima jako na loňském mistrovství či vedro jako na loňském Cupu. Ideál na běhání. Před prvním během mi Pavla Bártová oznámila, že je děsně nervózní, já byla také.

Na každé prohlídce parkuru jsem si říkala ajajaj, jak tohle dopadne... . Nakonec to nebylo tak horké. Navíc jsme si říkali, že první z nás běží Baron Brit s Olgou Sidimákovou, tak nám to alespoň ukážou.

V prvním běhu jsem vystartovala rovnou se Sabrym. Moc mě potěšilo, když mi oproti ostatním mezi druhou a třetí skočkou udělal malý oblouk - snažíme se je pilovat. Místo na čtvrtou skočku jsem nejprve myslela, že mi vlítne do tunelu, ale nakonec se Sabry stočil. Po tunelu následoval slalom a Sabrýsek opět ukázal, že náběhy mu starost nedělají - ovšem tak v půlce slalomu jsem si všimla, že začal čmuchat, takže jsem ho musela trochu popohnat. Naše slabé místečko - kruh, zvládnul také hezky. Po látkovém tunelu nastala trocha zaváhání. Natočila jsem se na "top spin", ukázala Sabrymu na skočku, ale už mu zapomněla říct "hop". Sabry sice běžel, ale před skočkou se zastavil a svým štěknutím mě upozornil, že jsem na něco zapomněla. Po rovince skoček následoval tunel, kde jsem si říkala, že mi do něj Sabry asi nepůjde a místo toho skočí vedlejší skočku,  ale obavy byly zbytečné. A zbytek parkuru už byla jen "procházka".

V druhém běhu jsem za start dostala vynadáno. Sice to vypadá, že Sabryho na startu odstrkuji, ale to není pravda, jen jsem ho tam na poslední chvíli rovlala, aby měl rovinku na kladinu a měl co nejmenší záběr na tunel. Za prvním tunelem následovala skočka, po níž byla rovinka. Na konci rovinky jsem chtěla být dřív, abych tam stihla udělat "v-set". Sice jsem tam opravdu dřív byla, ale Sabry mi vybočil kruh, takže jsem se musela vracet. Asi nejtěžším místem na parkuru bylaskočka, jenž následovala po kruhu. Potrápila hodně hlaviček a sposta týmů na ní skončila. Skočka se šla sice zepředu, ale po ní se ihned stáčelo do levé díry tunelu. To by nebylo vůbec těžké, kdyby z pravé strany této skočky nestála jiná. Sice si nějak nepamatuji, že by tu druhou skočku nějaký pes skočil, ale pokud si páníček psa nestáhl na levou bočnici skákané skočky a nestočil ho kolem ní, byl problém na světě. Asi dva psi se krásně stočili kolem pravé bočnice, ale většina, když skočku skočila,vrátila se tou stejnou skočkou zpátky. No, já jsem si Sabryho stáhla hezky kolem levé bočnice a pak rovnou do tunelu, po tunelu se skákala opět ta stejná skočka, ale nwm proč, Sabry ji zase vybočil - vypadalo to, jako kdyby se jí lekl. Pak už ale zase běžel hezky a krásně se mi i stočil do tunelu. Po skočení poslední skočky opět skočil na mě a provedl zákus, ale pustit se nechtěl. Jak řekla PavlaBártová, já jediná nosím odměnu s sebou na parkur a přímo na parkuru si psa odměním ;)

Pak už následoval poslední běh. Rovinka - skočka, dálka, látkáč. opět jsme vybíhali společně. Sabry předvedl opravdu krásný běh. Mrzí mě skočená zóna na áčku (bylo to tak tak), ale hned jsem věděla, že to byla moje chyba. Zůstala jsem stát a neudělala dva kroky vpřed - hlídala jsem si, aby Sabry neskočil skočku, jenž byla nebezpečně blízko áčka, ale jinak super.

Sabrýska moc chválím, byl šikula. Děkujeme celému našemu týmu, že jsme s nimi mohli běhat :) 

 

fotky a videa